روزشمار عملیات های دفاع مقدس

نوار زمان هشت سال جنگ تحمیلی

عنوان رده اخبار : هشدار نشریه آبزرور چاپ لندن
نسخه قابل چاپ

هشدار نشریه آبزرور چاپ لندن

همه رده ها > هشدار نشریه آبزرور چاپ لندن
هشدار نشریه آبزرور چاپ لندن هشدار نشریه آبزرور چاپ لندن
سخنان تحریک آمیز آیت الله شبیر خاقانی علیه کانون فرهنگی ـ نظامی جوانان مسلمان خرمشهر در مسجد امام صادق ( ع ) و متعاقب آن حمله عناصر خلق عرب به ساختمان کانون و به آتش کشیدن آن و بازداشت اعضای کانون از جمله محمد جهان آرا ؛ گزارش مطبوعات از این حادثه و تشکیل شورای امنیت شهر و مذاکره بین طرفین و آزادی بازداشت شدگان .

انتشار اطلاعیه افشاگرایانه به امضای دانش آموزان مسلمان خرمشهر در تشریح چگونگی و عوامل دخیل در وقایع امروز خرمشهر و معرفی ماهیت گروه های مختلف در خرمشهر .

گزارش روزنامه اطلاعات از ا عتصاب کارکنان شرکت ایران ترمینال در گمرک خرمشهر .

سفر عزالدین حسینی به همراه هیئتی از روحانیون کردستان به تهران و قم برای ملاقات با امام خمینی و مقامات دولتی ؛ تشریح اهداف این ملاقات در مصاحبه با روزنامه کیهان .

اعلام موجودیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارومیه .

وظایف و نحوه عملکرد دادگاه های انقلاب اسلامی از نظر آیت الله شریعتمداری ، آیت الله خلخالی ( رئیس دادگاه های انقلاب ) و امام خمینی در مطبوعات . آیت الله شریعتمداری : مجتهد نمی تواند به غیر مجتهد اجازة قضاوت بدهد . آیت الله خلخالی : محمدرضا پهلوی ، فرح پهلوی ، اشرف پهلوی ، نخست وزیر ، اویسی ، پالیزبان محکوم به اعدام شده اند . ما دست های امپریالیست ها و صهیونیست ها را قطع کرده ایم . امام خمینی : به غیر از کسی که آدم کشته و کسی که فرمان کشتار عمومی داده و یا مرتکب شکنجه منجر به مرگ شده ، هیچ دادگاهی حق ندارد در غیر موارد مذکور حکم اعدام صادر کند .

هشدار نشریه آبزرور چاپ لندن : هرگونه مداخله آمریکا در خاورمیانه نتایجی خطرناکتر از واقعه سوئیز که به تضعیف غرب در خاورمیانه شد ، به بار خواهد آورد .

تفسیر خبرگزاری فرانسه درباره بحران تازه نفت در غرب ، کاهش تولید جمهوری اسلامی ، آینده اقتصاد ایران و احیای اقتصاد و کاهش بیکاری به عنوان نخستین وظیفه دولت موقت .

اظهارات صدام حسین نایب رئیس شورای فرماندهی انقلاب عراق دربارة عدم توانایی آمریکا و دیگر کشورها در اشغال منابع نفت و داشتن روابط مداخله گرانه با کشورهای تولید کننده نفت ؛ تأکید صدام بر دشواری مبارزه با اسرائیل و نقش وحدت عراق و سوریه در تمدن عربی .

وزیران خارجه عراق و سوریه : هدف از ادغام دو کشور تشکیل دولتی واحد با یک رئیس جمهوری است و بزودی صورت خواهد گرفت .
صفحه 1  
1 صفحه - 1 رکورد




© 1397 کلیه حقوق محفوظ است | طراحی وب سایت
x - »